niedziela, 18 lipca 2010

I know you think you're in the movies

Rano zajęłam się urządzaniem pokoju. Zawieszałam obrazy, składałam krzesła, przykręcałam lampki. Na wieczór wybrałam sukienkę zainspirowaną serialem Mad Men. Bohaterowie agencji reklamowej z lat pięćdziesiątych, niesamowity wystrój i muzyka oraz genialne stylizacje zarówno pań, jak i panów. Razem z Ann i Górnikiem (Ola) poszłyśmy tradycyjnie na poncze do 13 Igieł. W drodze powrotnej niestety zastała nas burza ale i tak było bardzo wesoło!



Bluzka w grochy - second hand.


Sukienka - second hand.










Na początek zawsze zamawiamy Rasputina, w którym jest pełno malin!


Ann w wydaniu bardzo klasycznym. Bluzka - H&M, spodnie - Zara.


Górnik wróciła z wakacji i miała nam sporo do opowiadania.


Mimo, że cały wieczór padało my się świetnie bawiłyśmy:)


Porównywanie lakierów...


Brak komentarzy: